Początek nowego roku to czas, kiedy wiele osób decyduje się na zrobienie listy postanowień noworocznych i planowanie zmian w życiu. Czy również do nich należysz? Jeśli tak i masz zamiar skupić się w tym roku na zdrowym jedzeniu, to podpowiemy Ci, jak to zrobić w praktyce!

Postanowienia noworoczne w praktyce, czyli co zrobić, aby nie zostały tylko na papierze

Planujesz wprowadzić pewne zmiany w dotychczasowym jadłospisie? To świetny pomysł ? zdrowe odżywianie pomoże Ci zadbać nie tylko o szczupłą sylwetką, ale i lepszy stan zdrowia. Dobra informacja jest taka, że odpowiednio zbilansowany jadłospis nie musi być monotonny i niesmaczny. Co więcej, mogą pojawić się w nim słodycze! Ważne, aby nie zawierały dodatku cukru i innych niepotrzebnych dodatków (np. oleju palmowego, sztucznych aromatów). Te wymagania spełnia zdrowa czekolada dostępna w naszej ofercie. Zanim jednak dowiesz się o niej więcej, sprawdź, jakie jeszcze zmiany w jadłospisie warto wprowadzić w diecie w nowym roku.

Oprócz wyeliminowania słodyczy, postaw na jadłospis o kaloryczności dostosowanej do Twoich indywidualnych potrzeb (unikaj szablonowych, mocno restrykcyjnych diet), dbaj o regularność spożywania posiłków, wprowadź do jadłospisu dużo świeżych warzyw i pełnoziarnistych produktów spożywczych, a także ogranicz spożycie produktów o wysokim stopniu przetworzenia (zarówno słodyczy dosładzanych cukrem lub syropami, jak i słonych przekąsek oraz dań typu fast-food).

Czekolada bez cukru, która pomoże Ci zrealizować noworoczne postanowienia

Czekolada bez dodatku cukru ułatwi Ci realizację noworocznych postanowień, ponieważ nie będziesz zmuszony rezygnować ze słodkiego smaku. Ta, którą znajdziesz w naszej ofercie, nie zawiera również mleka i innych dodatków pochodzenia zwierzęcego. W związku z tym jest to czekolada wegańska, którą możesz jeść również na diecie roślinnej.

To nie koniec dobrych informacji. Wyjątkowym czekoladowym smakiem naszych produktów, możesz cieszyć się również w przypadku nietolerancji laktozy. Wszystko, dzięki temu, że oferujemy Ci czekoladę bez laktozy, której jedzenie nie powoduje nieprzyjemnych dolegliwości.

W sprzedaży mamy nie tylko czekoladę w tabliczkach, ale i owoce, orzechy, a także migdały w polewie czekoladowej. Możesz wykorzystać je do przygotowania pysznej:

  • owsianki,
  • jaglanki (wystarczy, że ugotujesz kaszę lub płatki jaglane na mleku krowim albo roślinnym i dodasz do niej orzechy, lub owoce w czekoladzie bez cukru),
  • dietetycznych deserów (np. puddingu chia lub kisielu lnianego z kawałkami zdrowej czekolady, lub dodatkiem orzechów i owoców w polewie czekoladowej),
  • sałatki owocowej ze świeżymi, sezonowymi owocami (latem mogą być to np. maliny i truskawki, a jesienią gruszki lub śliwki).

Jedzenie czekolady bez cukru pozwoli Ci zrealizować postanowienia na Nowy Rok i cieszyć się szczupłą sylwetką. Ze względu na to, że jest to produkt bez cukru, a jednocześnie bogaty w cenne składniki (m.in. żelazo, polifenole, witaminy z grupy B) pomoże Ci uchronić się przed próchnicą, zaburzeniami gospodarki węglowodanowej, czy chorobami układu krążenia.