Patrzysz i myślisz o tym, że jeszcze 7 lat temu, jedyna forma opakowania, na której wyprodukowanie było cię stać, to foliowy transparentny doypack z naklejoną etykietą. A dzisiaj stoisz przed własną marką: OCTO chocolate, która zapełnia półki towarowe najbardziej prestiżowego domu towarowego w Londynie. Pozwól, że opowiem historię mojej marki.

Nasz początek wyglądał podobnie do początków wielu startupów produkcyjnych. Wynajęte 70m2 po byłej cukierni, początkowy zapał i trudna do uzasadnienia pewność, że robienie czekolady może być najprostszym zajęciem na świecie. W tamtym czasie brakowało na podstawowego sprzętu i trudno nam było wyobrazić sobie, że pewnego dnia staniemy w Food Court domu towarowego Harrods i będziemy patrzeć na półkę z naszymi migdałami w czekoladzie. A zarówno opakowaniem, jak i zawartością wpisywaliśmy się w to miejsce po prostu doskonale.

Skutek był taki, że ładne ściany przyciągały uwagę do ładnych pudełek. Wśród tłumów odwiedzających Olympia Hall byli również kupcy z Harrods, którzy zawitali do naszego stoiska. Najwyraźniej nie tylko drewniane dechy przypadły im do gustu. Wysłaliśmy do nich próbki. Po kilku tygodniach wylądowaliśmy z marką OCTO chocolate na półkach jednego z najbardziej luksusowych domów towarowych na świecie. aby edytować tekst

Chociaż doświadczenie w kreowaniu prezentów czekoladowych mieliśmy czysto teoretyczne, cały czas towarzyszyło nam przekonanie, że zarówno zawartość, jak i opakowanie powinny być na najwyższym poziomie. Jakość BIO surowców, z których produkujemy, powinna mieć swoje odbicie w eleganckim opakowaniu. Z tego powodu poszukiwaliśmy wzorów zgodnych z naturą. Dlatego motyw złotego liścia otulającego pudełko z czekoladkami wydał nam się idealny. Niezwykły duet natury i luksusu — nasz Chocolate Gift.

Wizyta w Londynie i ekspozycja na Targach Chocolate Show w 2017 roku była naszym krokiem milowym. Jeśli z założenia cały projekt miał mieć jedną spójną, elegancką formę — niech nasza pierwsza londyńska ekspozycja będzie właśnie taka!Czy niewielkie, ale eleganckie stoisko targowe musi oznaczać 400 kg lakierowanego drewna? Trudno powiedzieć, ale dzisiaj odcinek krzyżowy kręgosłupa przypomina, że jeśli rozstawiasz je sam — to nawet nie powinno . Temu przedsięwzięciu przyświecała idea, że jeśli w kreowaniu smaku brakuje doświadczenia, nie masz milionów na marketing, a kwestia dopracowania opakowań spoczywa na Tobie — to elegancka meblościanka, będzie tym, co pozwoli się wyróżnić. aby edytować tekst

Może nie jest to uniwersalna rada dla wszystkich, ale w naszej dziedzinie zastąpienie doświadczenia determinacją, spójną wizją i dbałością o szczegóły — okazało się możliwe. Wtedy na targach było dużo innych, o wiele bardziej doświadczonych marek. W tym również te kontynuujące wielopokoleniowe tradycje, wspierane przez znaczące budżety marketingowe.Mimo tego wszystkiego, na którymś etapie rynkowego wyścigu to właśnie nasza marka stanęła na swego rodzaju podium. Udowodniliśmy sobie, że projektując ofertę prezentową, jesteśmy w stanie spełnić najwyższe światowe standardy. To nasza oferta czekoladowych produktów premium, miała okazję znaleźć się na półkach najbardziej luksusowego sklepu w Londynie.

Czy doświadczenie jest niezbędne do tego, aby rozwinąć skrzydła?

Marzenie dobre na początek

A co z doświadczeniem?

Co się stało później?

Często marzenie i pomysł to klucz do wielu drzwi.

Wyobraź sobie, że stoisz między półkami w domu towarowym Harrods. Spoglądasz na pudełka z wprasowanym wzorem złotego liścia. Wiesz, że wewnątrz opakowania znajdziesz migdały w czekoladzie z dodatkiem liofilizowanej wody kokosowej…

Targi Chocolate Show w Londynie 2017r